pondělí 4. listopadu 2013

Na začátek..

Na začátek svého blogu bych měla napsat něco o sobě. Jsem čtrnáctilétá,občas bláznivá,veselá holka,která miluje focení,módu,hudbu a ráda čte.
K focení jsem měla vztah odmala začalo to obyčejným kompaktem a skončilo mým stávajícím,zrcadlovkou.(Nikon)
Odmalička jsem fotila "tipycké" rodinné fotky. V mých deseti letech jsem nastoupila do fotografického kroužku,kde mě to focení opravdu začalo bavit. Foťák jsem měla pořád u sebe a fotila snad vše,teď už fotím jinak,ale ráda vzpomínám u starých fotek. Už když jsem byla malá byl to děděček,kdo mi dával foťák a říkal foť,jen foť.Byl to on,kdo mi koupil moje foťáky a jsem mu za to vděčná. :-)
Budu ráda když mi budete fotografie,články a videa komentovat. Budu ráda za každou kritiku,protože vždy je prostor pro zlepšení. :-)

-N

Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.