úterý 18. března 2014

I am back

Hello!
Hlásím se po delší době,opravdu mě to štve,protože teď nemám na nic čas. Nicméně jsem tu a doufám,že články,které jsem přidávala pravidelně budu přidávat zas.
Takže určitě čekejte článek o mém oblíbeném oblečení na jaro. Písničky,knížky,filmy všechno. Mám pár věcí co jsem přidat nestihla,ale myslím,že už je ani nepřidám,třeba jindy.
Přichází jaro! Ano! Super! Konečně! Chybělo si mi!
Dneska to ukončím na závěr snad už jenom písničku. Tak zase brzy. :)




PS: Elle! Zase,moje fashion obsession
PS:Napište mi do komentářů nějakou dobrou knížku.
PS:Který EOS by jste mi doporučili? :)

2 komentáře :

  1. Zkus knížku Hledání Alijašky <3 a EOS sweet mint nebo pomegranate rasberry ten je oprvdu dobrý!:)

    OdpovědětVymazat

Labels

Používá technologii služby Blogger.