úterý 1. dubna 2014

Duben (favorits)

Nechala jsem se inspirovat kamarádky blogem zde. Která každý měsíc ukáže novinky,které používá.
A když už dělám ootd (outfit of the day) tak udělám i jednou za měsíc článek o produktech. :)
Tak se na to můžeme vrhnout.




1)růdá rtěnka-Dlouho jsem hledala dostupnou rudou rtěnku,kterou používám na focení. Pro osobní účely mám jinou,ale na focení jsem sehnala tuhle a je opravdu super. Je od miss sporty a rychle uschne na rtech a nemaže se. Nevýhodou ale je,že se rychle otře a chce to,jí nanést víckrát aby vydržela celou dobu. :)

2)baby lips-Tak dlouho jsem okolo něj chodila až jsem si ho přeci jen koupila. Vybrala jsem si broskev,protože se mi líbí odstín,je jemný a není tolik výrazný,takže do školy ideální. Na rtech mi tolik nevadí i když na mě je moc mastný,ale to už máme každá jinak. :)

3)mixa-O mně a výběru krému na ruce bych už mohla sepsat knížku (hihi) Jsem náročná a až mixa je jeden z mála krémů na ruce,který mi vyhovuje. Mám už asi 2 tubu a jsem spokojená. Jakmile ho dáte na ruce vsákne se a máte suché ruce. :)

4)laky na nehty-Už asi 3 měsíce nosím na nehtech průhledný gel,jsem s tím zatím spokojená. Lakuju je asi jednou za 14 dní a buď černou nebo červenou. Nevím proč,ale jsem už zvyklá,takže jiné barvy nevyhledávám.  Používám tyhle rychleschnoucí laky od RIMMEL a jsem z nich opravdu nadšená. Nanesete lak a za chvilku máte nehty suché,takže nehrozí,že se někde otřete a lak se zničí. Mají spousty odstínů,takže milovnice barevných laků-jedině doporučuji! :)


PS:Koukněte se na kamarádky blog! Opravdu! :)













1 komentář :

  1. děkuji za reklamu:) od Mixa mám krém na obličej a je opravdu výborný! a s lakama od Rimmel jsem taky velmi spokojená:)

    OdpovědětVymazat

Labels

Používá technologii služby Blogger.