úterý 1. dubna 2014

Happy weekend

Dneska jsem se rozhodla napsat víc článků,protože jsem nemocná i když ne tak,nemocná,ale vyčerpaná. Poslední měsíc totiž žiju podle rozpisu v mé hlavě podle kterého moje dny vypadají tak,že přijdu ze školy,vezmu jinou tašku a jdu buď na kroužky,nebo trénink,nebo cvičit. Teď už jsem byla tak přetažená,že na příští dva dny bude jediná věc kterou uvidím televize,knížka a postel. Nicméně teď k článku. V sobotu jsem s mojí nejmilejší po dlouhé době vyrazila ven. Prolezly jsme město a našly místo,kde jsme ještě nefotily a které není tak známé. :) Nafotila nejdřív S mě a pak já jí. Dneska dopřidám více článků,plánuju hlavně typ na film,možná zkusit i něco o oblečení. :)


















Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.