úterý 1. dubna 2014

OOTD

 Mám tady pro vás ootd (outfit of the day). Asi už třetí týden jsem sledovala Mirrandu Kerr jak se v reklamě pro H&M točí před zrcadlem v růžové sukni. Tak mi to nedalo a v sobotu hned po tom,co jsem dopsala příjmačky nanečisto (které jsem udělala!:)). Vydala do olympie a sukni si koupila. Mám z ní takovou radost,že hned jak jsem se vrátila jsem se vydala fotit. Sukni chci aspoň ještě jednu v černé barvě,takže pokud víte kde jí sehnat budu jenom ráda za doporučení. :) Jinak k sukni jsem vytáhla jenom obyčejné černé tričko a vyhrnula jsem rukávy. Boty jsem na focení vzala lodičky,ale když jí nosím v běžný den,tak jsem k ní vytáhla baleríny a vansky.
     







sukně:H&M triko:H&M hodinky:Casio kraťasy:Gate košile:Gate tenisky:Gate






1 komentář :

Labels

Používá technologii služby Blogger.