pondělí 30. prosince 2013

/book/and/music

Prázdninová rána...To na co se těším celý rok. 
O prázdninách asi nikdo z nás nechodí spát brzo. Všichni sedíme u facebooku,koukáme na filmy/seriály,voláme,smskujeme a já nevím co ještě. Já sama trávím večer u filmu a facebooku (ano,mohla bych se učit,ale do začátku školy přece ještě času dost) Chodím spát dlouho,proto se budím aspoň kolem desáté hodiny ráno. Vstanu,pustím si do sluchátek oblíbené písničky a pak se vrhnu do knížky,kterou právě čtu. Podobně probíhájí i moje víkendy,ale co si budeme nalhávat,prázdniny jsou prázdniny. Kolem jedenácté mě už z postele donutí výlezt mamka a já se docela poctivě vrhám na učení,ale přeci jenom je to před obědem...:-D Odpoledne trávím každý den jinak,ale o tom třeba zase jindy. :-)




Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.