pátek 27. prosince 2013

Christmas N°3

Vánoce na třikrát,ano tolikrát. První,ty hlavní s mamkou,bráchou,babičkou a dědou mám 24.prosince,druhé jsem měla s kamarádkou (jak už jsem psala) a ty třetí mám u mého táty v Klatovech. Ty poslední,třetí trávím v Klatovech,vždycky když do Klatov dorazím rozdáme si dárky a vyrazíme na večerní procházku po městě. Večerní Klatovy mám ráda,ta světla,ten šum. A hlavně,nepotkáte tolik lidí jako přes den,nevidíte nervózní lidi,kteří se honí do práce nebo na nákup,jen pár lidí co se šli projít jako my. Večer sledujeme tradiční vánoční pohádky a druhý den pokračujeme tradičním maratonem návšťev u příbuzných.
Letošní vyčerpávající maraton návšťev mám za sebou a jsem zvědavá jaké budou příští Vánoce,jaký bude příští rok 2014. :-)




Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.