pátek 27. prosince 2013

Christmas N°2

Má nejmilejší a nejúžasnější kamarádka Sára je stejně bláznivá jako já. Obě dvě jsme hodně akční,a tak jsme si z původně plánované návšťevy při které si předáme dárky udělaly druhý "Štědrý večer". Občas vymýšlím blbosti kterých pak využívám při výběru dárků. Určitě jste všichni letos zaznamenali zvláštní datum 11.12.2013. Ten den jsem kamarádce ze srandy napsala,že při takovém zvláštním datu jí slíbím,že si jí jednou "vezmu". Dostala ode mě prstýnek s listečkem "Will you marry me" Jak jsem jí 11.prosince slíbila.:-D. A aby originality nebylo málo dostala kalendář s našemi fotkami v tipném podání. :-)

A teď k našemu "Štědrému večeru".
Sešli jsme se u Sáry 25.prosince okolo sedmé hodiny. Povyprávěly jsme si o dárcích,o tom co jsme dělaly celý den a pak si daly dárky,přišla radost,smích,slzy štěstí. Jak už jsem psala z původní návštěvy byl druhý "Štědrý večer" s přespáním.Udělaly jsme si večeři,ano neměly jsme rybí polévku,ano ani kapra se salátem,ale udělaly jsme si vajíčka se zeleninou a místo vína jsme si daly džus. :-D Na závěr jsme snědly mísu perníčků a šli si povídat,poslouchát a sledovat filmy. Tohle byl náš druhý "Štědrý večer" plný radosti,smíchu,a jednoho velkého přátelství za které jsem opravdu ráda. Jsem ráda za tyhle chvíle,protože ty si pamatujete celý život. :-)







Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.