středa 25. prosince 2013

Christmas

Vánoce..Vánoce..Vánoce
Vánoce 2013 jsou už definitivně za námi a do dálších nám zbývá ještě 364 dní. Letošní Vánoce byly pro mě hektické a kvůli škole jsem si je ani neužila. Každý jiný rok jsem pekla a zdobila barák už od října,ale letos jsem na poslední chvíli věšela zvonečky na dveře. Můj poslední půlrok zaplnila natolik škola,že jsem měla čas koupit dárky až 23.prosince. Je mi 14 let (ano,není to moc) ale nejsem už tak malá a moc dobře vím jak to s Ježíškem a vším okolo skutečně je. Už ze mě pomalu vyprchává to "dětské kouzlo" které máte,věříte na Ježíška,který vás celý rok hlídá a podle toho vás odmění pod vánočním stromkem. Jak jste celý štědrý den nervózní co dostanete,co vám opravdu nadělí. To už se nám bohužel nevrátí,ale i tak si můžete na Vánocích celý život užívat tu rodinnou pohodu. To,že se v některých rodinnách sejdete jednou za rok u večeře a vyprávíte si o všem. To je na Vánocích krásné a nikdy neomrzí. Nemám ráda když někdo pořád jenom stěžuje,že toho dostal málo nebo,že nedostal tohle a bez toho to nejsou Vánoce..atd. Myslím si,že o tomhle Vánoce nejsou,že přece nejde jenom o to co jste dostali,ale hlavně aby jste byli zdraví,šťastní a plní energie.
Já vám přeji krásný a kouzelný nový rok 2014 a ať se vám splní všechna i ta nejtajnější přání. :-)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.