pondělí 20. ledna 2014

pondělky

Je tu pondělí večer,já tu sedím u noťasu,vlastně jako každé pondělí a poslouchám písničky. A tak mě napadlo,že bych možná každé pondělí mohla přidat nějakou písničku,podle toho jakou mám náladu,jak se cítím,nebo co je prostě pecka,kterou posloucháte pořád dokola a dokola (to určitě znáte!).
Znáte taky ten pocit,když vám hrají v rádiu nějakou písničku,ale nevíte jak se jmenuje? Tak prostě časem písničku vypustíte z hlavy a posloucháte něco jiného. Jenže pak ji uslyšíte znova,nebo vám jí někdo pustí a vy máte takovou radost,že jste jí konečně našli,můžete si jí stáhnout do mp3,ipod,mobilu (to je jedno kam :-D) a posloucháte jí pořád dokola dokud jí nezačnete přepínat jakmile vám naskočí jako další na seznamu. Tak přesně stejně jsem to měla s písničkou,kterou vám se dneska dám. Teď jí poslouchám pořád,ale myslím,že až jsem za týden budu přidávat další,tak jí budu mít,tak ohranou,že jí moje uši minimálně měsíc neuslyší.

http://www.youtube.com/watch?v=5rgHYP0dD_4

Prostě Tom...!


Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.