pátek 17. ledna 2014

Poprvé.

Poprvé ve škole.
Poprvé slyšet první školní zvonění.
Poprvé sedět v lavici.
Poprvé vidět paní učitelku.

Byla jsem dnes po devíti letech u zápisu,ale už ne jako předškolák,ale jako zástupce taťky. S mamkou jsme šli s bráchou k zápisu,ukázat mu školu. A já jsem tam tak seděla a přemýšlela nad tím,jak jsem tam před devíti lety seděla já,malovala kytičky,říkala básničku. A těšila se na devět let,které jsem měla před sebou na základce. Teď je těch děvet let (myslím skvěle prožitých) na základce skoro za mnou. Je přede mnou poslední půlrok. Poslední půlrok s 26 lidma,jednou třídní učitelkou,třetí lavicí uprostřed a narvanou školní jídelnou. Jo! Bude mi to chybět a ne málo,protože i když se už těším na novou třídu,nové učitele. Vím,že už na žádné škole s nikým neprožiju 9 let. 9 let smíchu,starostí,radosti,ale i smutku. Sešli jsme se skvělá třída,jo hádáme se,pereme se a dost často :-D Ale pořád to budou lidé co s vámi prožili 9 let vašeho života,vašeho dětství.
Tak snad si ten poslední půlrok užijeme a budeme na to rádi vzpomínat! :-)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.