úterý 21. ledna 2014

rain,rain,rain

"Tak a známky zapisujeme už do druhého pololetí." Věta,na kterou čekám už měsíc. Pro mě jeden nekonečně dlouhej měsíc plný stresu.Jestli jsem si opravdu všechno opravila,tak jak chci,jestli budu mít opravdu jedničku,jestli se mi povede pololetní práce. Ale nic netrvá věčně,a i tak je tento měsíc za mnou! Tak snad vám tohle nervy nabité období nazývané "konec pololetí" brzy skončí.

Dneska jsme jeli v autě,já tradičně nasazená sluchátka. Za okny déšť dopadající na okno v rytmu hudby. S úsměvem sleduji jak kapky bojují,která se rozplyne dřív. Kapky se honí po skle jedna za druhou a já se na to,až trochu hipnoticky dívám a přemýšlím. Mám dneska i přes nepřízeň počásí a nedostatek sněhu (nedostatek,není žádnej!) dobrou náladu. Neptejte se mě ani proč,prostě jí mám. Možná proto,že se musíte na všechno dívat trochu optimisticky,tak se to snažím dělat i já. Já sama osobně moc ráda déšť nemám,ale zase si říkám,že miluji pozorovat déšť padající po skle auta/okna. A to je to "optimistické" co si musíte najít.

Tak snad už jenom,úsměv!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.