pátek 31. ledna 2014

Prague 02

Omlouvám se,omlouvám se,omlouvám se..! 
Teď jsem na blog vůbec neměla čas a ze slíbeného článku nebylo nic. Nicméně jsem se teď rozhodla to prostě napsat!! (konečně,hihi!) 

Pondělí jsem se musela ještě unavená dotrmácet na 5 hodin do školy. Ze školy jsem toho moc neměla,protože jsem odpočítávala hodiny kdy konečně pojedu!! 
Bylo 13:10 a já nasedla do auta,hodila backpack na zadní sedačku a jelo se..směr Praha! 

14:30:hladová Natálka má tradičně hlad a musí se jít najíst do KFC :D

15:20: jooo joo joo! jsme tu 

16:00:sedím na parapetu a asi hodinu koukám z okna :D 


 17:00: Když se kouknu na hodinky,které jsem se konečně po devíti letech co se o to snažím naučila nosit (konečně!)  a zjistím,že je pět,tak rychle vyndavám svoje šaty a jdu se namalovat a učesat,protože si myslím,že v "Nároďáku" na mě čekat nebudou. (hehe)

18:00: vyrážíme směr Národní divadlo a já si říkám,že podpatky nebyly zrovna dobrý nápad

18:38: ty joo! Stihli jsme to. 




22:10: konečně na bytě a postel je to jediný co mě teď zajímá

23:50: Rozhodla jsem se,že se mi spát nechce a tak sedím u okna a zase se koukám,ale o tom třeba v dalším článku. :)

0:21: Dobře,už musím jít spát,tak snad už jenom GN!



2 komentáře :

  1. Zkrocení zlé ženy je výborná hra:) sice jsem na ní nebyla v Praze ,ale Liberecké provedení bylo taky super:)Jak se ti líbila?

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbila moc!:) Vážně to stálo za to. Mně se hry od Shakespira líbí a ráda na ně chodím. A hra mi přijde na dobu kdy byla napsaná velmi nadčasová! :)

    OdpovědětVymazat

Labels

Používá technologii služby Blogger.