středa 26. února 2014

Great mood

Hello,taky máte někdy pocit když vstanete,že dnešek bude skvělej? Řeknete si tuhle větu někdy. Zkuste to,budete mít po tom určitě lepší náladu a bude se va dařit. /bože,to je trochu moc klišé/ prostě si to řekněte. :D Ale teď k mému článku,dneska ráno mě jako už celý tento týden vzbudilo sluníčko (konečně!). Při odchodu z domu jsem si pustila písničku ,nasadila staré kamarádky conversky a šla,sešla se s kamarádkou a pak docela v klidu přežila až na matiku (jak jinak) 5 hodin ve škole a po obědě,s nadšením šla do tabáku pro mojí "módní Bibli" a myslím,že nejen mou,Elle! Už jen to slovo božsky zní. Po první dávce módy,kterou jsem aplikovala hned po příchodu domů jsem si řekla,že dneska už vážně..půjdu zažádat o občanku,protože si to říkám už třetí den. A ano,došla jsem tam (konečně:D) Potom už jsem jen hltala plnými doušky svojí bibli. Aby jste si nemyslely,že se neučím,protože takový den neexistuje,přeci jenom jsem na chvíli otevřela angličtinu. Připravila se na hodinu španělštiny a skoro jí nestihla,takže jsem dobíhala s musli tyčinkou v ruce a backpackem na zádech. No tak to by bylo asi všechno,tak se těště na nové články a já si jdu dát před spaních poslední doušek Elle... :)




P.S. Drew je na obálce božská
P.S.1 Nikdy jí nepučujte mamince,nebo vám jí už nebrátí.
P.S.2 Napiště mi do komentářů jaký časopis čtete vy?
P.S.3 Na občance nebudu vypadat normálně celých pět let a vlastně ani na té další.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.