neděle 9. února 2014

Sweet 15!!


Hohohoo,konečně tenhle článek můžu napsat. Ne z důvodu,že jsem se těšila na patnáctiny,ale z důvodu,že jsem nafotila tyhle "balonkový" fotky, Akce to byla zajímavá,protože z důvodu,že mi onemocněla kamarádka jsem to musela vyfotit já a samospoušť. :D Fotky jsem nakonec vyfotit dokázala.
Vlastně jsem dlouho přemýšlela jestli se pro mě něco těmito narozeninami změní. Dlouho jsem si myslela,že ne,ale v pátek při cestě na trénink mi to došlo..už nemůžu jezdit za poloviční. To mě docela štve,protože to znamená,že za cestu do Klatov nebo do Prahy budu platit o půlku víc,což znamená míň oblečení a jídla!! :D Jinak si myslím,že jsou prostě narozeniny jako každé jiné. Oslavila jsem je s rodinnou i kamarády a jsem prostě jen o rok starší. :)
Teď už k fotkám. Fotky jsou možná v horší kvalitě,protože jsem je ukládala z facebooku,ale jakmile se vrátím z lyžáku fotky přidám v originále. A pokud se mi to povede,tak časem přidám i video. :)











P:S:Tyhle fotky vážně nevypadají jako focené v únoru.. :D

4 komentáře :

Labels

Používá technologii služby Blogger.