sobota 15. února 2014

nezapomenutelný lyžák





Nespadla jsem,ani nezapadala sněhem a vrátila se v pořádku a plná vzpomínek z lyžáku. Na lyžák jsem jela už podruhé a nechci říkat,který byl lepší a který horší,protože se to nedá porovnat. Prostě tenhle byl boží a tečka.! Už jenom to,že jste 5 dní bez rodičů na horách s kamarádama. :D Byli jsme v Krušných horách a překvapivě i na to,že jsem dneska vytáhla vansky tam sníh byl! Nebylo ho nejvíc,ale byl. Byli jsme na chatě a komunikovali přes klepání na dveře po bouhání do stěny a topení..jé,chybí mi to:) Měli jsme partu asi 8mi lidí a v každou volnou chvíli se scházeli u někoho na pokoji nebo ve společence. Dělali jsme kraviny jako bylo vyhazování hrnečku z okna až po vypínání pojistek a strašení kamarádky. :D Ale kdybych to měla všechno popisovat,tak tu sedím do rána. Lyžák nás hodně sblížil a zvykli jsme si na sebe,takže se nám těžko odjíždělo a myslím,že by jsme všichni nejradši popadli krosnu a jeli zase zpátky! Ovšem jsme aktivní a prostě nechceme naší partu nechat někde na horách a plánujeme další aktivity jako,že zajdeme na bowling a v létě vyrazíme na tábor. (držte palce ať to vyjde!) Z loňského lyžáku se mi odjíždělo líp,protože jsem věděla,že na ten další opět pojedu,teď bohužel vím,že na lyžák pojedu už na jiné škole s jinými lidmi a to mě docela mrzí. Že brzo vyjdeme ze základky a na společné výlety se školou už jezdit nebudeme. Takže nám nezbývá nic jiného,než si ten poslední společný čas užít naplno!!! (vážně naplno!) Teď už mám před sebou jenom týden jarních prázdnin,které tentokrát místo lyží strávím na snowboardu. Ale o tom se určitě zase dozvíte. :) 













 











Tak jsme zamávali strašidlům,jídelně,pokojům a horám,tak snad budou i další lyžáky takhle super! :)
A co vy jedete na lyžák???



Žádné komentáře :

Okomentovat

Labels

Používá technologii služby Blogger.