sobota 22. února 2014

Jarňáky /2/

Jak už jsem psala,že přidám o jarňích prázdninác ještě nějaký článek,tak je tady. Byla jsem fotit s mojí milovanou kamarádkou Ester,která udělala pár fotek mého outfitu,protože jsem se rozhodla,že jednou za čas vám ukážu co ráda nosím,jaké doplňky apod. A pak jsem udělala pár fotek jí. Na to,že je únor jsem dneska vyrazila bez bundy jenom v mém oblíbeném svetru a converskách. Teď k mému oblečení. :) Nerada nosím HODNĚ barevné oblečení,protože mám nejradši černou a šedou barvu,takže v mém šatníku místo pro výrazné řůžové a jinak barevné věci moc není. Nechci ale zase tvrdit,že pár kousků nemám. :) Mám ráda košile,jednu jsem měla i dneska,kterou nosím skoro pořád. Džíny mám "plísňáky" a dole ohrnuté. Svetr už znáte,ten je prostě nejoblíbenější a jako boty mám moje milované,staré,věrné kamarádky conversky,které se mnou už byly na hodně místech. K doplňkům-doplňky moc nenosím,jenom hodinky a nově i náramek Pandora. :) Náušnice už tak půlroku nenosím,neptejte se mě proč,protože to sama nevím :D S vlasama moc věcí nedělám,občas je sepnu do culíku,ale nežehlím je ani nevlním. Jenom vyfoukám a jdu. Nejsem ani moc typ co se maluje každý den,ale jednou za čas si ráda udělám linky a pořádný make-up. A jak to máte vy? Napiště mi do komentářů:)










Boty:convers Džíny:Tally Wejl Svetr:Topshop Košile:Croptown Náramek:Pandora Hodinky:Casio Backpack: (Skotsko) Primark

A má milá,Ester,která bude mít vlastní článek s fotkami příště. :)

2 komentáře :

Labels

Používá technologii služby Blogger.